ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، نسبت به برنامه ریزی فصل فوتبال در ایتالیا شکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان پس از تحقیقات ابتدایی از طعمه‌های گرفتار شده در نقشه فریبکارانه مرد شیاد تجسس‌های میدانی را آغاز کردند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته در نزدیکی بانک و اداره تأمین اجتماعی تصویر مرد جوان را به دست آوردند و جالب اینکه متهم برای اجرای نقشه‌اش در خیابان‌ها و بانک‌های شمالی تهران سوژه‌هایش را شناسایی کرده بود.
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۱ طعنه‌هایی به استقلالی‌ها و فشار آن‌ها روی داوری زد و این صحبت‌ها بی جواب نماند.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
ژوزه مورینیو پاسخ کسانی که در دو روز اخیر به سبک بازی رم برابر لورکوزن انتقاد کرده بودند را داد و در این میان طعنه‌ای هم به پپ گواردیولا زد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
بزرگ‌ترین برد هفته بیست‌وهفتم و شاید کل لیگ بیست‌ودوم را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر مقابل استقلال کسب کرد.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران باوجود قبول هدایت تیم فوتبال جوانان کرواسی هنوز بابت اتفاقاتی که برای او در ایران رخ داد، دلگیر است.
پیرس مورگان که هوادار سرسخت آرسنال است و از این گذشته از او به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو یاد می‌شود بلافاصله به این توییت باشگاه بورنموث واکنش نشان داد و با انتشار چند پاسخ از ایموجی‌های خنده و تشویق استفاده کرد تا نشان دهد از طعنه زدن به تاتنهام لذت می‌برد.
واکنش تمسخرآمیز پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، به باخت دیشب تاتنهام مقابل بورنموث هواداران این تیم را خشمگین کرده است.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌های شکیرا و رفتارهای مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.
متهم با راه‌اندازی نرم‌افزار جعلی صیغه‌یاب طعمه‌های خود را فریب می‌داد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، انتقاداتی را به باشگاه فولاد و سرمربی آن تیم وارد کرد.
شکیرا، همسر سابق مدافع پیشین بارسلونا در پیامی به مناسبت آغاز سال نو جدید میلادی، انگشت اتهام را به سمت این مرد اسپانیایی گرفت.
میثاقی خطاب به «وزیر ورزش» گفت: VAR پیشکش سیستم رادیویی داوران را درست کنید!
در ویژه برنامه جام‌جهانی وگفتگو با بهنام تشکر بخش تماشایی از بستن ترکیب سمی تیم ملی فوتبال با حضور وزیر ارتباطات، ترلان پروانه و احمدی نژاد را ببینید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
په‌په، مدافع تیم ملی پرتغال، عملکرد داوران را عامل حذف تیمش از جام جهانی توصیف کرده است.
لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند، به شکل جالبی پاسخ انتقادات نسبت به سبک بازی تیمش را داده است.
زلاتان، ستاره باتجربه و سوئدی، مطابق معمول جملات تندی را در مورد نشریات فرانسوی به زبان آورد.
حتی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، هم از دست طعنه‌های سر الکس فرگوسن در امان نبوده است.
سرمربی پورتو بعد از دیدار با اسپورتنیگ طعنه‌ای به منتقدان طارمی در گرفتن پنالتی زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ